Yes!

Just nu är jag helnöjd. Har äntligen hittat solstolen jag har suktat efter. Jag hittade den på Svenssons i Lammhults hemsida:

                                                                             

                                                                                                                                 Foto: svenssons.se

Spaggettistol heter den visst! Två sycken svarta spaggettistolar på vår nya altan och ett runt litet brickbord är vad som behövs. Lite blomster också såklart. Dags för mig att spara lite slantar! Annars har min dag varit ganska hektisk. Mycket att syssla med på jobbet, men imorgon är jag ledig. I kväll ska jag se på Stora byggslaget på 3:an. Det är rätt kul att se när många starka viljor ska försöka samarbeta och få något gjort! Go kväll!

Kommentarer
Postat av: Eva

hej och tack för besöket på min blogg. Jag har hittat sparbössan på tradera.com för ett tag sedan. Har även två små keramik hundar.

2009-07-18 @ 20:03:17
URL: http://tapeterochteak.blogg.se/
Postat av: Lisa

Kommer att stjäla dem av dig på natten

2009-07-20 @ 17:59:08
URL: http://radiobedlam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0